joi, 17 noiembrie 2011

BILETEL MISTERIOS APARUT IN BIBLIE

In urma cu cativa ani, in perioada in care eram foarte chinuit de
acele radiatii sau campuri energetice malefice de la care aveam
simptome de sufocare dar si alte simptome chinuitoare pentru trupul si
sufletul meu si inainte cu cateva luni fatza de data la care am fost
internat de urgenta la psihiatrie cu simptome severe de sufocare,
parintii mei au hotarat, la un moment dat, ca a doua zi dimineata sa
mearga, unul din ei, la medicul meu de familie si sa ceara o ambulanta
pentru internarea mea la psihiatrie. A doua zi dimineata, dupa ce
si-au facut impreuna rugaciunile, mami a luat biblia pentru a citi un
paragraf din ea. Cand a deschis-o, intre paginile ei, a gasit
biletelul din imagine cu un mesaj care se putea deslusi totusi destul
de usor chiar daca parea un scris mai stangace si mai greu de
descifrat in unele locuri. Mama mea a vazut aparitia acestui biletel
ca pe un semn divin si nu a mai solicitat ambulanta pentru a ma
interna in spital. Doar mama mea stia si a constientizat ca nu a
urmat, din nestiinta, procedurile traditionale pentru curatirea femeii
dupa nastere din biserica ortodoxa romana. Hartia acestui biletel
parea cu mult mai veche decat data aparitiei lui. Mentionez ca la data
aparitiei biletelului locuiam intr-un imobil separat de imobilul in
care locuiau parintii mei si nu frecventam atunci apartamentul lor,
deabia mai tarziu am inceput sa merg si pe la ei. La inceputul lui
noiembrie, luna aceasta, am analizat mai bine pasajele din biblie la
care face referire biletelul si contextul in care a aparut acest
biletel si am ajuns la o concluzie asupra mesajului pe care vrea sa-l
comunice Dumnezeu prin acest biletel dar mai multe despre acest lucru
intr-un viitor articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu