sâmbătă, 2 octombrie 2010

CU DEMNITATE DESPRE MINE

Aproximativ, prin anii 89, 90, 91, am frecventat de cateva ori, in cautarea lui Dumnezeu, biserica penticostala Sperantza din orasul Stei. Acolo m-a impresionat felul in care se manifesta Harul Duhului Sfant prin unii dintre credinciosi. Acestia aveau diferite viziuni prin care Duhul Sfant al lui Dumnezeu le comunica diferite informatii sub diferite forme. Venind intr-o zi de la biserica impreuna cu o femeie din sat de la noi dar de pe alta ulitza care avea cateodata viziuni de la Dumnezeu, mi-a spus ca si ea a avut, in timpul rugaciunii din adunare, o viziune: a vazut jos pe podea, in adunare, un inel de aur care s-a transformat in flacara de foc dupa care iar s-a transformat in inel de aur iar verbal i s-a comunicat ceva referitor la Iacov si la Esau si la anumite binecuvantari, aceasta parte a comunicarii, insa, n-o mai tzin minte exact. Atunci le-am povestit si parintilor mei despre viziunea acelei femei. Inelul de aur simbolizeaza un legamant, o promisiune facuta de Dumnezeu oamenilor iar faptul ca l-a vazut jos pe podea in adunare simbolizeaza faptul ca atunci in adunare a fost prezenta o persoana care era sub puterea unui legamant facut de Dumnezeu fatza de oameni. Acum, astazi, dupa ce am gasit crucile din paine inteleg faptul ca acea viziune s-ar fi putut referi la persoana mea prin promisiunea Dumnezeeasca de trimitere a lui Ilie, inainte de revenirea fizica a lui Isus in mileniul pacii. In incheiere incerc sa fac o posibila interpretare a numelui meu de familie: Ciuma. Cuvantul ciuma poate fi impartzit in doua cuvinte mai mici "ci" si "uma". In limba chineza "energia spirituala fundamentala" care sta la baza tuturor lucrurilor, vazute si nevazute, poarta denumirea de "Ci" iar la cuvantul "uma" prin repetarea lui inceata, meditativa, accentul cade usor pe cuvantul "aum" care este o mantra din religia hindusa care ajuta spiritul aspirantului la mantuire sa obtina contopirea cu Nirvana adica comuniunea cu Dumnezeu, aducea deci mantuirea pentru aspirantul care intona lent, prelung si meditativ( aummm....) aceasta mantra. Deci numele meu de familie s-ar mai putea interpreta si astfel "energia spirituala fundamentala care aduce mantuirea sau ....care ajuta la mantuirea sufletului sau ....sufletelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu