sâmbătă, 16 octombrie 2010

FAPT DIVERS

In cele ce urmeaza voi descrie o intamplare legata de publicarea in suplimentul Crisana Plus al ziarului Crisana din 8 august 1997 a unei variante a articolului INTELEPCIUNEA CIFRELOR pe care l-am postat pe blog. Prin luna mai a acelui an am terminat de scris varianta acestui articol si m-am gandit sa merg cu el la ziarul Crisana spre publicare dar in sinea mea eram cam nehotarat si tot ezitam. Atunci, in decurs de aproximativ doua saptamani, au venit de trei ori nori grei cu tunete si fulgere pe deasupra satului nostru. De fiecare data a traznit in stalpii de curent electric de langa casa noastra dar a treia oara un fir electric dintre stalpi s-a aprins puternic luminand tot cerul la acel ceas de seara iar din firul electric aprins zburau scantei destul de aproape de casele din vecinatate ingrozindu-i pe oameni. Atunci am priceput ca acest lucru este un semn de la Dumnezeu ca trebuie sa ma hotarasc sa merg cu articolul pentru publicare la ziarul Crisana ceea ce am si facut in luna iulie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu