marți, 23 martie 2010

ASPECTE

Acord permisiunea tuturor publicatiilor dar si posturilor TV si de radio de a putea prelua si difuza informatii de pe acest blog si de a putea dezvolta tematica lor cu mentionarea insa a numelui celui care le-a scris. Difuzarea si dezvoltarea tematicii acestor informatii ar putea, cred eu, conduce oamenii spre trairea unei vieti cat mai sfinte, in armonie cu principiile Dumnezeesti, ar putea armoniza relatia om-Dumnezeu si Dumnezeu-om iar cea de-a doua venire a lui Isus ar putea fi sublima si linistita iar calamitatile naturale profetite in Biblie inainte de cea de a doua venire a lui Isus ar putea fi anulate de Dumnezeu daca intradevar El ar vedea ca se fac pasi concreti pentru implementarea principiilor si a legilor Dumnezeesti in societate. Pentru ca singur nu pot lupta pentru armonizarea vietii noastre cu principiile Dumnezeesti va rog si pe voi cei care cititi aceste randuri sa va implicati si sa va solidarizati intr-un fel sau altul cu aceasta lupta care e spre pregatirea celei dea doua veniri a lui Isus si pentru mantuirea cat mai multor oameni. Va rog asadar si pe voi cititorii acestui blog, daca va indeamna inima si constiinta si considerati acest mod oportun pentru voi si pentru Romania sa trimiteti mesaje cu cereri adresate unor realizatori de emisiuni religioase si ezoterice dar si de dezbateri publice de la Radio-TV precum si unor publicatii cu acest profil prin care sa cereti si sa rugati luarea in dezbatere publica a principiilor si a legilor Dumnezeesti si posibilitatea implementarii lor in societate si in conducerea acesteia. Ar fi o bucurie mare pentru Dumnezeu-Tatal si pentru Isus daca am incepe sa pasim pe aceasta cale a unei vieti cat mai sfinte prin care sa ne pregatim de cea de a doua venire a lui Isus. Dumnezeu si-ar intoarce privirea si inima spre noi oamenii si ar incepe sa ne ocroteasca in primul rand prin ridicarea pedepselor Dumnezeesti pe care El ni le-a pregatit pentru neantoarcerea noastra la o viata cat mai sfanta. Daca se va cerceta trecutul meu se va putea vedea ca am fost pensionat cu schizofrenie paranoida. Cum sa intamplat insa acest lucru? Intr-un moment din viata mea m-am decis ca trebuie sa ma apuc sa scriu despre lucrurile pe care le-am scris pe blog. Aproximativ, in acea perioada, s-a declansat lupta celui rau cu mine ca sa-mi distruga viata, dragostea din inima si sa-mi ia viata daca s-ar fi putut. Am inceput sa simt un fel de energii negative pe care eu le-am numit atunci radiatii care dupa ce-mi patrundeau in organism declansau in acesta anumite efecte negative. Pe langa faptul ca au fost destule zile cand m-am trezit, disperat, dimineata cu dragostea imensa din inima mea, pentru toate fiintele, stearsa, mi se declansau si stari de sufocare cand nu mai puteam sa respir decit cu foarte mare greutate, muschii toracelui refuzau, parca, sa mai lucreze la capacitate normala si ma chinuiam, pur si simplu sa trag aer in piept. Cu aceste simptome de sufocare am fost internat de urgenta la psihiatrie pentru ca am spus ca datorita unor radiatii care-mi patrund in corp, de la exterior, ma sufoc, si am fost diagnosticat cu schizofrenie paranoida. Si acum mai am probleme dar mai mici ca in trecut. Parerea mea este ca pentru astfel de cazuri ar trebui infiintata o comisie medicala din care sa faca parte si un preot care sa analizeze daca simptomele unei afectiuni medicale pot fi declansate de unele spirite negative si sa poata da si el un verdict. In ciuda diagnosticului care li s-a pus, de schizofrenie paranoida, unii dintre acesti oameni, au o inteligenta foarte dezvoltata mentionez aici numele matematicianului american John Forbes Nash care a luat premiul Nobel pentru economie. Despre mine vreau sa mai stiti ca sunt un om linistit care isi cantareste tot mereu gesturile si actiunile si ca ma caracterizeaza dorinta de a face bine cu multa dragoste si din toata inima chiar daca finetea dragostei din inima mea, datorita faptului ca a fost muncita si in suferinta, s-a mai "batatorit", s-a mai asprit. Vreau sa multumesc pe aceasta cale mamei mele, tatalui meu si fratelui meu care mi-au fost alaturi si de un imens ajutor in momentele grele prin care am trecut dar si personalului medical care mi-a fost alaturi si care m-a ajutat intr-un fel sau altul cat timp am fost internat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu