duminică, 21 martie 2010

CU DEMNITATE DESPRE CRUCEA DIN PAINE

Poate ca unii oameni se indoiesc ca unele lucruri pe care le-am scris pe acest blog sunt insuflate de Duhul Sfant al lui Dumnezeu dar chemarea mea pentru aceste lucruri este de la nastere astfel taind niste felii de paine, in data de 15 decembrie 1997, de ziua mea de nastere, dintr-o franzela cumparata de la oras, am taiat printr-o scursura in forma de cruce astfel incat pe doua felii de paine aparea scursura taiata in forma de cruce pe una mai evident iar pe cealalta mai putin evident. Stiind ca Isus s-a nascut in Betleem care in traducere inseamna Casa Painii si ca a purtat crucea mantuirii noastre care devine astfel un simbol sfant rezulta ca gasirea crucii in paine chiar de ziua mea de nastere inseamna ca nasterea mea sta sub semnul si la dorinta lui Isus. Stiind de asemenea, alaturi de cele de mai sus, si ca scanteia revolutiei romane a inceput in data de 15 decembrie 1989 si adus acea emulatie de credinta si de sacrificiu in randul oamenilor dar si dorinta de schimbare in mai bine a societatii, in acele zile, si faptul ca scanteia a inceput intr-o zi de 15 decembrie de la un preot crestin putea sa simbolizeze ca Dumnezeu va trimite ca un prim pas pentru renasterea spirituala a Romaniei un om de religie crestina nascut in data de 15 decembrie s-ar putea deci ca darul pe care la pus Dumnezeu-Tatal si Isus in mine sa fie acela de a fi un inainte-mergator a celei de-a doua veniri a lui Isus. Gasirea crucii, a simbolului sfant a lui Isus, in paine, in data de 15 decembrie zi in care a inceput si scanteia revolutiei romane de la un preot crestin mai poate insemna si ca a doua venire a lui Isus este foarte aproape, venire care constituie pasul urmator si cel mai important pentru renasterea spirituala a Romaniei. Crucea lui Isus pe care am gasit-o in paine de ziua mea de nastere poate insemna ca Dumnezeu-Tatal si Isus au incheiat un legamant cu mine inca de la nastere pentru ca lucrurile pe care mi le-au aratat Ei sa schimbe in mai bine lumea inainte de a doua venire a lui Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu