marți, 16 martie 2010

LAMURIRI

Dupa o pauza de aproximativ o luna de zile am revenit pe blog cu un nou articol postat cu data de 16 martie. Am avut laptopul defect. Vreau sa multumesc firmei care mi-a depanat laptopul si care mi-a acordat si unele inlesniri in procesul de service, la transport pe care l-au suportat ei si la manopera cu schimbarea hardiscului pe care nu au mai inclus-o in pret. Singura deficienta, neglijabila dupa parerea mea, care a aparut dupa reinstalarea Windows Vista, sub o alta forma, este aceea ca nu mai pot folosi in cuvinte derivatele literelor s, t, a si i. Articolul STRUCTURA EPOCII MAHAYUGA postat cu data de 16 martie apare cu vechea scriere din cauza ca l-am avut scris in casuta de e-mail la mesaje nefinalizate inainte de defectarea laptopului. Am dat aceste lamuriri pentru ca cititorii sa poata intelege de ce apare aceasta diferenta de scriere intre inainte si dupa pauza de aproximativ o luna de zile. Sper sa pot remedia aceasta deficienta in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu